A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Центр дитячої та юнацької творчості Кам'янка-Бузької міської ради"

Гурток розмовної англійської мови

 

Великою популярністю серед населення міста заслужено користується гурток “Rainbow”, що займається вивченням англійської мови. Адже дітей не тільки вчать розуміти мову, правильної вимови і граматики. Вони знайомляться з культурою інших країн, літературою, традиціями та менталітетом їх населення. Тому першочерговим є соціокультурний елемент вивчення іноземної мови. Вихованці цього гуртка не тільки навчаються, а й виховуються, адже керівник гуртка дуже творчий, захоплений своєю справою люди, проводить багато різноманітних заходів: “Spelling Bee”, “The Ugly Duckling”, “Magic Apple Pie”, “Smoothie and Honey Cookies”. Уроки проводяться в цікавій оригінальній формі, використовується музика, пісні, театралізація. В цьому велика заслуга керівника Оксани Юріївни Ласько .

Ще зовсім недавно тут навчалося 30-50 дітей. Зараз це 8 груп, 135 дітей і 1 викладач.

Головна мета навчання іноземної мови у позашкільних закладах полягає у формуванні комунікативної компетенції, розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних та соціолінгвістичних знань.

Оволодіння учнями іноземною мовою сприяє розвитку в них здібностей використовувати її як інструмент спілкування в діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, вона розглядається як засіб міжособистісної взаємодії в умовах багатонаціонального і полі культурного світового простору.

Відповідно до комунікативно орієнтованого підходу до навчання іноземних мов пріоритет надається комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою, як засобами спілкування.

Вивчення іноземної мови з дошкільного віку є соціальним замовленням та вимогою часу і базується на психологічних особливостях дітей 4-6 років (інтенсивне формування пізнавальних процесів, швидке запам'ятовування мовної інформації, особлива здатність до імітації, відсутність мовного бар'єру тощо), що дозволяє їм оволодіти основами спілкування іноземною мовою з меншими затратами часу та зусиль у порівнянні з учнями інших вікових груп.

Вивчення іноземної мови на початковому етапі спрямовано на:

  • створення умов для раннього комунікативно-психологічної адаптації до нового мовного світу, що відрізняється від світу рідної мови і культури, і для подолання у подальшому психологічного бар'єру у використанні іноземної мови як засобу комунікації;

  • ознайомлення з іншомовним пісенним, віршованим та казковим фольклором, світом ігор та розваг;

  • набуття дітьми соціального досвіду та рахунок розширення спектру комунікативних ролей у ситуаціях сімейного та шкільного спілкування, з друзями і дорослими іноземною мовою;

  • формування уявлень про спільні риси та особливості спілкування рідною та іноземною мовою;

  • формування елементарних комунікативних умінь у 4 видах мовленнєвої діяльності з урахуванням можливостей та потреб молодших школярів;

  • формування деяких універсальних лінгвістичних понять, що спостерігаються в рідній та іноземній мовах.

Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика текстів для аудіювання та читання; обсяг висловлювань монологічного висловлювання та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і тематика, лексична і граматична наповнюваність для говоріння; обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість та рівень граматичної компетентності для письма визначається вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень