Гурток розмовної англійської мови
Великою популярністю серед населення міста заслужено користується гурток “Rainbow”, що займається вивченням англійської мови. Адже дітей не тільки вчать розуміти мову, правильної вимови і граматики. Вони знайомляться з культурою інших країн, літературою, традиціями та менталітетом їх населення. Тому першочерговим є соціокультурний елемент вивчення іноземної мови. Вихованці цього гуртка не тільки навчаються, а й виховуються, адже керівник гуртка дуже творчий, захоплений своєю справою люди, проводить багато різноманітних заходів: “Spelling Bee”, “The Ugly Duckling”, “Magic Apple Pie”, “Smoothie and Honey Cookies”. Уроки проводяться в цікавій оригінальній формі, використовується музика, пісні, театралізація. В цьому велика заслуга керівника Оксани Юріївни Ласько .
Ще зовсім недавно тут навчалося 30-50 дітей. Зараз це 8 груп, 135 дітей і 1 викладач.
Головна мета навчання іноземної мови у позашкільних закладах полягає у формуванні комунікативної компетенції, розвиток комунікативної компетенції залежить від соціокультурних та соціолінгвістичних знань.
Оволодіння учнями іноземною мовою сприяє розвитку в них здібностей використовувати її як інструмент спілкування в діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, вона розглядається як засіб міжособистісної взаємодії в умовах багатонаціонального і полі культурного світового простору.
Відповідно до комунікативно орієнтованого підходу до навчання іноземних мов пріоритет надається комунікативно спрямованим завданням і вправам, які забезпечують оволодіння мовою, як засобами спілкування.
Вивчення іноземної мови з дошкільного віку є соціальним замовленням та вимогою часу і базується на психологічних особливостях дітей 4-6 років (інтенсивне формування пізнавальних процесів, швидке запам'ятовування мовної інформації, особлива здатність до імітації, відсутність мовного бар'єру тощо), що дозволяє їм оволодіти основами спілкування іноземною мовою з меншими затратами часу та зусиль у порівнянні з учнями інших вікових груп.
Вивчення іноземної мови на початковому етапі спрямовано на:
-
створення умов для раннього комунікативно-психологічної адаптації до нового мовного світу, що відрізняється від світу рідної мови і культури, і для подолання у подальшому психологічного бар'єру у використанні іноземної мови як засобу комунікації;
-
ознайомлення з іншомовним пісенним, віршованим та казковим фольклором, світом ігор та розваг;
-
набуття дітьми соціального досвіду та рахунок розширення спектру комунікативних ролей у ситуаціях сімейного та шкільного спілкування, з друзями і дорослими іноземною мовою;
-
формування уявлень про спільні риси та особливості спілкування рідною та іноземною мовою;
-
формування елементарних комунікативних умінь у 4 видах мовленнєвої діяльності з урахуванням можливостей та потреб молодших школярів;
-
формування деяких універсальних лінгвістичних понять, що спостерігаються в рідній та іноземній мовах.
Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика текстів для аудіювання та читання; обсяг висловлювань монологічного висловлювання та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і тематика, лексична і граматична наповнюваність для говоріння; обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість та рівень граматичної компетентності для письма визначається вчителем відповідно до Програмових вимог для кожного етапу навчання.